Príbehy žien...

20.04.2013 00:31
Alkohol nie je obyčajná droga ~ ukradne človeku aj dušu, vôľu a sny!

 

Veľká škoda! Príbehy sú už z pôvodných webov odstránené

:-(

  • ...uvideli to, čo som tajila niekoľko rokov;
  • Nikdy by mi neprišlo na um, že raz padnem na dno!
  • ...do 20ky som neochutnala jediný pohárik alkoholu;
  • Cítila som sa osamotená ~ zostávala som doma;
  • Pohárik bol barličkou - spoločníkom, uvoľňoval emócie;
  • Tichá terapia sa zmenila na otroctvo!!!

 

 

*

 

  • ...jej príbeh možno pomôže aj iným;
  • Chuť alkoholu ma neoslovila ~ zdal sa mi hnusný;
  • Vyrastala som medzi ľuďmi, ale osamelá = chýbal mi blízky kontakt;
  • Rodičia odprevádzali návštevu ~ ostali nedopité poháre...
  • ...zapamätala som si ten pocit! Ako 17ročná som už popíjala;
  • S pohárikom rástla odvaha, sebavedomie a mizli komplexy...

 

*

 

  • ...32-ročná L. už s alkoholom nebojuje ~ zomrela!!!
  • Pila ako 16ka ~ doma sa konzumácia alkoholu považovala za normálnu!!!
  • Váľala sa namol opitá na ulici = Takto žiť nechcem!
  • Celú ťažobu starostlivosti o rodinu muž nechal na ňu ~ opustila ho...
  • Popíjala pre lepšiu náladu...  ...bola z nej troska!
  • Po L. zostali dve malé deti...

 

*

 

  • ...prehovorili...
  • Signál = má to pod kontrolou!?!
  • Príležitosť -výhovorky- na pitie si našiel vždy!
  • Liečenie odmietal...
  • Nedalo sa na neho spoľahnúť, nepomáhal, bol agresívny...
  • ...pokračoval vo svojom životnom štýle!

 

Alkoholizmus sa začína nevinne! ~ pohárikom...

Závislosť je peklom i pre blízke okolie = spoluzávislosť!

Jediná cesta je doživotná abstinencia!!!

Dôvod na pitie neexistuje!!!

Späť