KLUB - 28. 03. 2013

28.03.2013 23:41

Účasť (27)

Téma: Som abstinentka, ako sa správa ku mne okolie?

 

  • Tradičný rituál = ruky;
  • Ocenenie za abstinenciu: Pavol Ch./5ka;
  • Privítanie - nový člen: Jozef V. - je 2 týždne po liečbe a zvláda TO;
  • Info o činnosti/akciách medzi klubovými stretnutiami: Eva K. / Katarína F. / Milan Ch. / Mária V. / Jozef P. / Pavol N. / Ľubica P. / Miroslav H.;
  • Milan Ch...beseda ~ zaujali sme aj učiteľky...
  • Pavol Ch...mohol som mať 13-ročné výročie, no nevadí; s alkoholom to mám vysporiadané aj moja rodina má v tom jasno; "Ďakujem bratovi aj klubu za podporu."; chcel by tiež pomôcť niekomu...
  • Gustík M...ešte stále sa ľudia čudujú, že si "nedám ani pohárik" (42/ka);
  • Mária a Štefan Š...na svadbe nechceli veriť, že si nevypijeme..!?
  • Katarína F...najviac sa jej vypytujú Tí, čo chcú pomôcť príbuzným;
  • Jozef G...okolie mu fandí; našiel si nového abstinujúceho kamaráta;
  • Milan P...sleduje svoje okolie, ako HO vníma, vrátane reakcie zvierat;
  • Pavol S...darí sa mu, okolie ho akceptuje;
  • Peter H...dúfa, verí, že zvládne návrat do práce; rodina je spokojná;
  • ...viaceré reakcie na Paľa Ch. ohľadom pomoci;
  • Marián L...vnímajú ma rôzne, silnejšie je však to, ako vnímam okolie JA, aby som uspokojil to, čo sa deje okolo mňa;
  • Mária V...teší ju, že abstinenciou "nasakuje" aj jej manžel...
  • Jozef P...okolie = akcia-reakcia t.j. okolie reaguje tak, ako JA pôsobím na nich; dôležité je presadiť sa a zachovať si svoje JA!
  • Jozef V...som krátko doma, niektorí ma obdivujú , iní  nechápu

JA sa cítim lepšie..!

  • Ľuboš Č...vníma dva typy vplyvu okolia, jedny ho ako alkoholika nepoznajú, druhý aj závidia... ; Stratil rodinu, no získal späť dcéry. "Teraz mám strach, že som začal byť pyšný..!" ; "Darí sa mi"...
  • ...reakcie na Ľuboša ~ pokora je na mieste; "Buď na pozore!"...premýšľaj!
  • Info aj o veľkonočných akciách, viď. Úvodná stránka :-)

 

 

...najbližší klub je dňa 11. 4. 2013

Späť