KLUB - 12. 09. 2013

26.09.2013 15:05

Účasť (20)

Téma: Čo by som chcel zmeniť, dosiahnuť?

 

  • Blahoželania k sviatkom ~ Márie - Martina;
  • Piati členovia sú za klub na Celoslovenských športových hrách;
  • Mária Š...mali svadbu dcéry ~ obavy o Štefana = obstál na jednotku!
  • Katarína F...zúčastnila sa na klube v Záluží... chcela by zostať v pohode;
  • Pozdrav z liečenia posiela Zdena Z., je vo V. Záluží;
  • Milan P...už nechce meniť nič, je mu takto dobre;
  • Lukáš H...žije v pohode, je spokojný a chce si to takto užívať:

Mať pokoj v duši a šíriť ho!

  • Jozef V...je spokojný, iné nepotrebuje;
  • Mária...chce byť užitočná pre svoje deti;
  • Marián L...je spokojný, v tomto štýle života chce pokračovať;
  • Milan Ch...ak JA budem dávať dobro  zo seba, všetko sa mi vráti...
  • Ľuboš Č...život je plný nástrah, niektoré veci už nezmení...
  • Milan Ch...každý má nárok na vlastný postoj k životu; To čo bolo, bolo...pre budúcnosť však treba robiť veľa! tak, aby som JA i moje okolie mali radosť;
  • ...máme jeden problém, oproti ostatným ľuďom vyriešení ~ nemáme problém s alkoholom!

Viera v čokoľvek je pre človeka najdôležitejšia!

  • ...veriť tomu, čo mi najviac pomáha; viera v seba; rešpektovať sa!
  • Jozef G...neexistuje žiadny dôvod, aby som sa napil! Som abstinent a takým chcem zostať!

 

*

Späť