KLUB - 11. 04. 2013

13.04.2013 09:10

Účasť (22)

Téma: Recidíva a jej následky

 

  • Ocenenia za abstinenciu: Ľuboš S./5ka; Miroslav H./6ka;
  • Gratulácie k výročiam ~ meniny, narodeniny;
  • Info o účasti na akciách: V.Zálužie i A-klub Zvolen;
  • Jozef G...mal niekoľko recidív, vždy pil pokiaľ vládal i mal peniaze, potom nastal konečný stav t.j. liečenie v Hronociach, no uvedomuje si, že mohol skončiť aj inak = smrťou!
  • Pavol N...dobrý žiak sa učí na cudzích chybách;
  • Štefan Š..."Som vzor, ako to nerobiť!"; Po rokoch vyskúšal piť... "Vďaka_manželke, že som ešte TU!"
  • Pavol N...vlastne, vyskúšal som si recidívu pred liečbou;
  • Miroslav H...vyrozprával svoj zážitok spred liečby -> keď bolo doma dobre, tak som skúšal popíjať, prebudil som sa až na ARe ~ "Dnes si ma ešte pamätajú v nemocnici." Odkedy abstinuje je všetko O.K.;
  • Mária Š...manžel je po recidíve opatrný = rešpekt! Má obavy, pretože ich čaká svadba dcéry ~ údel spoluzávislého rodinného príslušníka!
  • ...viaceré reakcie na túto tému: Marián Š. / Katarína F.;
  • Marián Š...recidíva nepríde zo dňa na deň! Organizmus (teda JA), sa na to pripravuje dlhšie..! "Teraz sa už nezaoberám recidívou, no mám svoje zásady - rituály a dodržiavam ich"
  • Marián L...nevedel pochopiť, že čo je recidíva, veľa hľadal (čítal), že prečo a ako to začne. Musíme byť vždy v strehu!
  • Ľuboš Č...mal dve recidívy a vždy to bola prehnaná viera vo vlastné sily. Následky: strata zamestnania, blízkych, vzťahy...
  • Pavol Š...mal viac recidív, vždy, keď sa mu začalo dariť, stratil ostrahu alebo zrecidivoval preto, lebo sa mu prestalo dariť...

Je dobré mať tzv. evakuačný plán!

  • Alena Ž...spúšťačom je pre ňu aj vôňa!
  • ...každý si musí nájsť ten svoj recept ako abstinovať;

Dôvod na pitie NEexistuje, iba TO, že CHCEM!

  • ...klub bol zaujímavý, diskusia prebiehala aj počas prestávky...

 

 

...najbližší klub je dňa 25. 04. 2013

PS:

Uvedomujem si, že klub je pre mňa a viem si z neho zobrať pre seba to svoje..!

Späť