Keď maľujem...

06.06.2011 00:23

...mám pocit, akoby som bola opitá.

 

Otvorená spoveď Dominiky bola zverejnená v týždenníku 

 

Nový ČAS pre ŽENY

 

číslo 22, utorok 31. mája 2011.

 

V rubtike téma pod nadpisom - Už dva roky abstinujem - sa okrem iného dočítate:

  • ...niekedy, keď mám stratu inšpirácie, pozriem si svoje detské maľby a podľa nich maľujem aj teraz
  • ...dnes, ... rozmýšľam veľmi veľa
  • ...staršie decká ... sedeli v krčmách ... ocitla som sa tam aj JA ... A už som neodišla...
  • ...mala som otravu alkoholom ... niekoľko minút ma oživovali...!
  • ...rozhodla sa ísť na liečenie ... bolo to fantastické ... ak by sa tak nestalo ... neviem, čo by so mnou dnes bolo
  • ...každé jedno napitie môže byť osudné ... či sme mladí alebo starí, chorľaví alebo zdraví
  • ...pokora je v živote strašne dôležitá
  • ...objavila som lásku k sebe ... pochopila som, že aj JA som NIEKTO!
  • ...na sebe stále pracuje...

***

Späť