2012 - KLUB - 24. 05.

07.06.2012 00:30

Účasť (21)

Téma: Abstinencia je zmena - čo sa zmenilo i môže zmeniť?

 

  • privítanie, gratulácie k sviatkom;
  • Pavol Ch...páčilo sa mu na besede, chce sa zúčastniť aj na budúce, šokoval ho fakt, že deti pijú už od 10 rokov..!!!
  • Marta Á...veľa sa zmenilo v robote odkedy nepije, cíti sa dobre, všetko si pamätá, priatelia aj kolegovia sa na ňu pozerajú ináč;
  • Lukáš H...spomína na začiatky - treba si čestne povedať, aký som bol a aký som voči sebe, som kritickejší, dokážem si odpustiť;

Dnes veci prežívam ináč, mám iné myslenie

  • Milan P...po psychickej stránke som sa veľmi zmenil, viem sa pozrieť ľuďom do očí, viem sa pozrieť na problémy správne, odpustenie - musím sa s tým naučiť žiť;
  • August M...zmenilo sa veľa, musel by som román napísať, 7mi rok som v Leviciach, teší ma práca klubu;
  • Milan D...zmenilo sa moje myslenie, správanie, život v rodine, problémy riešim bez kriku, som spokojný;
  • Marián L...predtým som dobre nespával, mal som zdravotné problémy atď.; teraz spím dobre, som zdravý,... Slovko "NE-" v slove neznamená veľa, ale v praktickom živote je to veľa..! Pil som ~ NEpijem, nechcem aby sa to vrátilo späť!
  • Ondrej J...snahu mám, mal som i budem mať, chodím k psychiatrovi;
  • Ján Ch...bol na Prednej Hore, lekár mu povedal, že všetkých čakal, len jeho NIE = pochvala!
  • Štefan Š...som odstrašujúci príklad pre ostatných, jeden pohár = recidíva! Ďakujem manželke, že som TU! Kluby navštevovať je dobrá vec, ďakujem, že môžem byť tu s Vami;
  • Michal Š...som náročnejší na robotu, je to aj abstinenciou i vekom;
  • Jozef G...zmenil sa mi celý život, nebolí ma hlava, nechcem nič meniť;
  • Milan Ch...stačí sa pozrieť pred seba - je tam rozkvitnutá lúka = spokojnosť, pokora, iné myslenie, iný pohľad; Ďakujem za ten deň, že som dnes triezvy;
  • Pavol Ch...nech sa ten deň nikdy nevráti, keď som bol napitý, prajem každému, aby sa z toho dostal, odsudzujem alkohol;
  • Info o akciách...
Späť