2012 - KLUB - 14. 06.

24.06.2012 02:10

Účasť (19)

Téma: (Výročné) klubové stretnutie a jeho význam pre mňa

 

  • gratulácie, odovzdanie ocenenia - Alexander H./4ka;
  • privítanie nových členov; poďakovanie rodine Š. za skvelú akciu k MDD;
  • Ľubomír Č...liečil sa ambulantne, po 2 recidívach je O.K.; je pod kontrolou MUDr. Krajčírovej z CPLDZ B.Bystrica;
  • Juraj S...pije od 17ky; mal delírium, absolvoval liečenie vo V. Záluží, cíti, že to teraz zvládne, manželka ho podporovala, vzťah so synom je horší;
  • Alexander H...som spokojný a rodina tiež;
  • Márán L...pri recidíve, aká myšlienka, ako sa to prevalilo?
  • Ľubomír Č...1vá recidíva = chcel som sa presvedčiť, či to Ja predsa len nezvládnem, keď si dám jeden; 2há recidíva = vplyvom okolia, však pijú okolo všetci...rezignácia;
  • Info o akciách...
  • Kornélia B...založila som skupinu AA, stretnutie je každú stredu o 16:00 hod.; cítim sa bezpečne v malej skupine, ale naučila som sa fungovať aj v našom klube, je mi TU dobre; chcela by som chodiť aj na nejaké akcie;
  • Marián L...TU je svet pokornejší, "vonku" je to náročnejšie, tu, medzi sebou sa viac vnímame;
Späť