2012 - KLUB - 12. 07.

15.07.2012 00:19

Účasť (22)

Téma: Ako sa pozerám na člena klubu, ktorý porušil abstinenciu?

 

  • odovzdanie ocenenia - Erika M./1ka;
  • Ľuboš S...po dlhšom čase doma, je v pohode;
  • ...viaceré reakcie na uplynulé akcie - Pukanec, výročné stretnutie,...
  • Lukáš H...postreh na známeho, ktorý sa za krátky čas prepil..!
  • ...viaceré reakcie na to...
  • Mária Š...info o relácii - Nočné dialógy, kde štatistika udáva, že už 8 až 10 ročné deti sa opíjajú!!!
  • Jozef P...v LV okrese je vraj problém so 16-ročnými deťmi;

Alkohol ~ dôležitý je prístup rodiny = ako sa stavia k problematike

  • Ondrej J...pracuje, v duchu bol na trhoch, je mu dobre;
  • Mária Š...obdivuje Ondreja i tých, ktorí začnú znovu abstinovať po zlýhaní;
  • Pavol N...kto príde s pokorou = podporím, na hrdinov je škoda energie;
  • Milan P...rozdeľuje ich do dvoch skupín...
  • Pavol Ch...musím sa stretávať s klubom, aby som fungoval;
  • Marián L...súcítim, zisťujem, prečo sa to stalo?

Je dôležité POCHOPIŤ, čo je ALKOHOLIZMUS!

  • Katarína F...zo začiatku ma recidívy rozhadzovali, teraz to beriem tak, že je to každého slobodné rozhodnutie;
  • Jozef P...porušenie abstinencie = voľačo zostalo nepochopené teda, netreba to brať ľahkovážne..!
  • Jozef G...neodsudzujem, hlavne keď je to známy - mrzí ma to;
  • Jozef P...keď niekto v klube zrecidivuje a príde späť = vzájomná pomoc!
  • Milan P...paralela t.j. recidíva, zradil si, ale JA to nechcem;
  • Marta Á...ten kto mal recidívu, dobre vie prečo..!...
  • Erika M...kluby sa mi ľúbili, ale nechodila som sem až prišla recidíva, teraz na kluby chodím a darí sa mi - zlepšili sa vzťahy, mnohé začínam chápať;
  • Info o nastávajúcich akciách...
Späť