2012 - KLUB - 08. 03.

08.03.2012 23:19

Účasť (26)

Téma: Môj prvý kontakt s klubom abstinentov

 

  • privítanie - Mária = depresie - "Chcem niekde patriť";
  • odovzdanie ocenení: Pavol Ch./4ka, Gábor A./4ka, Ľudovít P./10ka;
  • Pavol Ch....som veľmi spokojný; Vďaka všetkým čo mi pomohli;
  • Gábor A...cítim sa lepšie, mám nových priateľov;
  • Lukáš...zásady klubu sú mi desatoro, s Paľom som tandem;
  • Mária V...bola na klube v Záluží, má z toho dobrý pocit, v klube je jej dobre, posúva ju to ďalej;
  • Ľubica...veľa som sa v klube naučila + nové kontakty;
  • Katka...prvé kluby na liečení jej nesedeli, tu je jej dobre;
  • Jozef G...dobíja si tu batérie, pomohla mu sem Katka;
  • Mária Š...prvé stretnutie - bojazlivo; kluby sú pre ňu poučné, posúvajú ju vpred, dobíjajú; "Mám rada klubové akcie";
  • Štefan Š...je potrebné chodiť na kluby, po siedmich rokoch som si bol veľmi istý, prestal som chodiť = po rokoch prišla recidíva;
  • Pavol N...skúšal, vyhľadával viacej klubov na SVK; "Bral som si všade niečo, čo ma posúvalo ďalej"; Info o začiatkoch v našom klube...
  • Lukáš...vyhovuje mu naša forma klubu, témy, sympatizanti;
  • Jozef P...kluby sa vyvíjajú = veľká pomôcka; "Bez existencie klubu by sa mi abstinovalo ťažšie"; Klub mu pomohol na liečenie, je tu rád, navštevuje aj iné klubové akcie; "Postupne sa vyvíjam";
  • Marián L...máme slobodný klub, má dobrý pocit z klubu, 1. kontakt na liečení = JA tam nepatrím; po rokoch = práve tam patrím;
  • Gusto...náš klub je terapeutický i samoriadiaci, chodí(l) na rôzne kluby;
  • Ľuboš...na začiatku sa mu sem nechcelo, no porecidíve sa to zmenilo; "Bez klubu by som nebol" Veľmi mi to pomáha i celej rodinke;
  • Miroslav H...prvý kontakt bol na podnet manželky, odvtedy chodí;
  • Milan D...prvý klub  na liečení sa mu nepáčil, vadil mu, postupne sa to menilo, teraz chodí rád, "Stačí mi počúvať a vidieť ľudí";
  • Michal Š...je tu vďaka terapeutke; pribeh o zakladaní klubu...
  • Info o nastávajúcich akciách
  • Daniela P...prvé stretnutie = "Bola som veľmi zvedavá"; radšej počúvam; neskôr chodila nie preto, že chce, ale musí, vadil jej záujem o ňu, ...prišla recidíva; Chce to riešiť inak, ešte nevie čo a ako;
  • Jozef P..."Daniela, mám z Teba dobrý pocit"
  • Lukáš...treba vedieť odhadnúť, kde patríme, ísť si za tým, dôležitá je tolerancia;
  • Milan Ch..."Najväčšia sila čo ma môže zmeniť je KLUB!"
  • Ondrej J...prvý kontakt bol nepríjemný, postupne to prešlo, teraz si robí program podľa klubu, aby mohol prísť;
Späť