Prečo ženy pijú?

29.11.2014 20:41

https://i.idnes.cz/12/072/cl6/JB44909e_profimedia_0043739112.jpg

Závislosť od alkoholu u žien má stúpajúci trend - stále!

"Pila som tak, aby ma nikto nevidel" ~ "Alkohol mi chutil"

 

  • Zmocňovala ma úzkosť a prišla aj depresia - siahla som po poháriku!!!
  • ...neskôr prichádzali stavy nečakaných nálad, agresivita i nepokoj...
  • ...pohárik zostal môj jediný priateľ a zároveň úhlavný nepriateľ
  • Najčastejšie ženy pijú, keď sú frustrované a sklamané - rodinné problémy
  • ...alkohol mi prinášal pocit uvoľnenia a rozjarenosti
  • Žensky typický rys = tajné pitie tzv. skriňové pitie
  • U žien je častejšia a teda nebezpečnejšia kombinácia alkoholu s liekmi
  • ...alkohol a antikoncepcia ~ vznik karcinómu prsníka
  • Ak tehotná žena pije, následky sú dokázateľné ~ Fetálny alk. syndróm
  • Alkohol pôsobí predovšetkým na mozog (aj plodu) = úbytok buniek

 

  • Pitie alkoholu má stúpajúci trend, hlavne u žien do 25 rokov!
  • Ak je žena alkoholička, rodina sa často rozpadáva!
  • Reakcie žien bývajú na začiatku liečby zložitejšie... nekritickejšie
  • Medzi závislými je asi jedna tretina žien...

 

Článok je skôr ako inšpirácia pre...

 

klikni >>  Zdroj: Časpreženy.sk

Späť