A-klub 11. 11. 2010

12.11.2010 00:54

Účasť (34!)

Téma: Som hrdý, že abstinujem?

  • privítanie "stratených ovečiek";
  • gratulácie i sladké odmeny pre oslávencov;
  • Lukáš - závažné životné rozhodnutia robiť až po 1 roku abstinencie = životná skúsenosť;
  • Jožko - som hrdý, nie priveľmi, tak - zdravo - žiadna svätožiara;
  • Ruženka - deti sú na mňa hrdé;
  • Eva - teším sa z abstinencie, som opatrná, idem pomaly, krok za krokom;
  • Palo - po každom klube - meditujem;
  • Janko - som vnímavejší, citlivejší, viac komunikujem s ľuďmi - fantastický pocit;
  • Marián - teší ma ocenenie, pochvala zo strany druhých - skromnosť;
  • Jozef - pochopil som, že toto je normálny život, viac citovo vnímam, zlepšil som kvalitu života;
  • Katka - uvedomenie si hrdosti je spätnou väzbou zo strany druhých;
  • Milan - som hrdý na každý triezvy deň - sloboda;
  • Miro - som šťastný, že žijem a nepijem;

Každý deň treba kráčať za svojim,

vždy krôčik vpred k sebazdokonaľovaniu!

  • Šaňo - pocítil som pomocnú ruku klubu, a preto chodím naďalej;
  • Ľubka - som prijímaná klubom a to mi pomáha;
  • Daniela - syn ocenil môj terajší stav, som rada, žijem pre dnešný deň;
  • Marian - som hrdý na svoju abstinenciu, vážim si svoju rodinu, som spokojný, vďačný,...

Recidíva: nebezpečné myšlienky, môžu byť spúšťačom k recidíve - je to rizikový faktor - sebapodceňovanie, depresíva...

 

P(o)S(tretnutí): ...v tých výpovediach je krása i sila abstinencie, určite!

Som hrdý, že abstinujem!!!

Späť